ENFRAME | PHOTOGRAPHY

Τα 15 πιο αποτυχημένα λογότυπα

Οι διαφημιστές λένε ότι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία στο μάρκετινγκ είναι ένα καλό λογότυπο. Όχι μόνο παρέχει μια εύκολα αναγνωρίσιμη ταυτότητα για την επιχείρηση σας, αλλά και δείχνει το ποιος είστε. Για αυτό κάθε εταιρεία που σκέφτεται να δημιουργήσει ή να αγοράσει ένα λογότυπο θα πρέπει να γνωρίζει τα κριτήρια που κάνουν ένα λογότυπο αποτελεσματικό.

Το πρώτο χαρακτηριστικό ενός καλού και αποτελεσματικού λογότυπου είναι ότι πρέπει αμέσως να τραβήξει την προσοχή του θεατή. Το λογότυπο σας θα πρέπει να έχει άμεσο αντίκτυπο και να κρατάει την προσοχή του.

Ωστόσο, ακόμα και αν καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του θεατή – αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το κάνεις καλά. Μπορεί πάντα να υπάρχει ένα κρυμμένο σεξουαλικό υπονοούμενο που δεν μπορείς να δεις με την πρώτη ματιά.

Ορίστε μια λίστα με τα 15 πιο αποτυχημένα λογότυπα όλων των εποχών, τα οποία μάλλον δεν είναι και τόσο άσχημα με την πρώτη ματιά.

CatWear

Computer Doctors

Arlington Pediatric Center

A-Style Logo

Catholic Church Archdiocesan Youth Commission

Institute Of Oriental Studies

Clinica Dental

Junior Jazz Dance Classes

Kidsexchange

Kudawara Pharmacy

Locum

Olympic Logo of London 2012

Mont-Sat

Office of Government Commerce

Pepsi

Check Also

Οι μεγαλύτεροι ηγέτες του κόσμου ως hipster

Επειδή οι hipsters έχουν κατακλείσει τον κόσμο και έχουν δημιουργήσει μια δική τους κατηγορία, κάποιος ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *