Οι διαφημιστές λένε ότι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία στο μάρκετινγκ είναι ένα καλό λογότυπο. Όχι μόνο παρέχει μια εύκολα αναγνωρίσιμη ταυτότητα για την επιχείρηση σας, αλλά και δείχνει το ποιος είστε. Για αυτό κάθε εταιρεία που σκέφτεται να δημιουργήσει ή να αγοράσει ένα λογότυπο θα πρέπει να γνωρίζει τα κριτήρια που κάνουν ένα λογότυπο αποτελεσματικό.
Το πρώτο χαρακτηριστικό ενός καλού και αποτελεσματικού λογότυπου είναι ότι πρέπει αμέσως να τραβήξει την προσοχή του θεατή. Το λογότυπο σας θα πρέπει να έχει άμεσο αντίκτυπο και να κρατάει την προσοχή του.
Ωστόσο, ακόμα και αν καταφέρεις να τραβήξεις την προσοχή του θεατή – αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το κάνεις καλά. Μπορεί πάντα να υπάρχει ένα κρυμμένο σεξουαλικό υπονοούμενο που δεν μπορείς να δεις με την πρώτη ματιά.
Ορίστε μια λίστα με τα 15 πιο αποτυχημένα λογότυπα όλων των εποχών, τα οποία μάλλον δεν είναι και τόσο άσχημα με την πρώτη ματιά.
One comment
Pingback: 30 έξυπνα παραδείγματα λογότυπων Negative Space - dailyarticle.gr