ENFRAME | PHOTOGRAPHY

30 έξυπνα παραδείγματα λογότυπων Negative Space

Αυτοί που διαβάζουν το dailyarticle συχνά, γνωρίζουν ήδη πως να ΜΗΝ σχεδιάσουν ένα λογότυπο. Αλλά, αντί να προσπαθείτε να αποφύγετε λάθη είναι πολύ πιο παραγωγικό να ρίξετε μια ματιά σε μερικά από τα καλύτερα και πιο έξυπνα λογότυπα.
Οι διαφημιστές λένε ότι ένα καλό λογότυπο θα πρέπει να δείχνει ωραίο, να μένει εύκολα στη μνήμη κάποιου και να επικοινωνεί επίσης με την ιδέα της επιχείρησης. Χρησιμοποιώντας την τεχνική Negative Space είναι δυνατό να έχεις «με ένα σμπάρο δυό τρυγόνια»!
Το κρυφό μήνυμα μέσα στο λογότυπο σας, όχι μόνο θα τραβήξει την προσοχή του θεατή, αλλά την ίδια στιγμή θα πει πολλά για την εταιρεία. Ρίξτε μια ματιά σε αυτά τα 30 έξυπνα παραδείγματα λογότυπων Negative Space για να δείτε τι εννοούμε!

 

Check Also

Καλλιτέχνης κάνει τις πέτρες… εύπλαστες!

Ο Ισπανός γλύπτης José Manuel Castro López δεν φοβάται να πειραματιστεί και να αλλάξει την ...

One comment

  1. Πολύ καλό άρθρο και σαφώς και τα λογότυπα είναι τρομερά δημιουργικά και εκφράζουν την ταυτότητα της κάθε εταιρείας. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να δίνουμε σημασία στην αξία του λογότυπου.

    http://www.paspartu.com.gr/ell/article/106/i_aksia_tou_logotupou

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *