Οι 20 χειρότερες τοποθετήσεις διαφημίσεων

Όταν πρόκειται για διαφήμιση, οι επιχειρήσεις πρέπει να ελέγχουν δύο και τρεις φορές οτιδήποτε πρόκειται να δημοσιεύσουν. Ωστόσο, εκεί είναι που τελειώνουν και τα όρια του ελέγχου τους και όταν η διαφήμιση πλέον κυκλοφορήσει στον ευρύ κόσμο, περίεργα πράγματα μπορεί να συμβούν. Για παράδειγμα, ποιος θα μπορούσε να σκεφτεί ότι η συρόμενη πόρτα από το φορτηγάκι των Starbucks θα μετέτρεπε το εμπορικό τους σήμα στην λέξη “Sucks” (Χάλια) ακριβώς δίπλα από το λογότυπο τους!

Άλλος ένας εύκολος τρόπος για αποτυχημένες διαφημίσεις είναι φυσικά το διαδίκτυο, όπου το τελευταίο πράγμα που μπορεί να ελέγξει μια εταιρεία είναι το είδος του περιεχομένου που τοποθετείται παράλληλα με την διαφήμιση τους. Με την ευρεία χρήση διάφορων αλγόριθμων που σκανάρουν ένα κείμενο για λέξεις-κλειδιά και τοποθετούν υποτίθεται σχετικές διαφημίσεις, τα εμπορικά σήματα και τα προϊόντα συχνά καταλήγουν σε «ιστορίες εγκλήματος».

Δείτε παρακάτω μια συλλογή με τις χειρότερες τοποθετήσεις διαφημίσεων και αισθανθείτε ελεύθεροι να μοιραστείτε τα δικά σας ευρήματα!

worst-ad-placement-fails-1 worst-ad-placement-fails-2 worst-ad-placement-fails-3 worst-ad-placement-fails-4 worst-ad-placement-fails-5 worst-ad-placement-fails-6 worst-ad-placement-fails-7 worst-ad-placement-fails-8 worst-ad-placement-fails-10 worst-ad-placement-fails-11 worst-ad-placement-fails-12 worst-ad-placement-fails-13 worst-ad-placement-fails-15 worst-ad-placement-fails-16 worst-ad-placement-fails-17 worst-ad-placement-fails-18 worst-ad-placement-fails-19 worst-ad-placement-fails-20 worst-ad-placement-fails-21 worst-ad-placement-fails-22

Check Also

Οι μεγαλύτεροι ηγέτες του κόσμου ως hipster

Επειδή οι hipsters έχουν κατακλείσει τον κόσμο και έχουν δημιουργήσει μια δική τους κατηγορία, κάποιος ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *