ENFRAME | PHOTOGRAPHY

Σε τι βαθμό καθορίζει το χρώμα ένα λογότυπο

Βλέποντας ξαφνικά ένα λογότυπο, που υπάρχει στη ζωή σας για χρόνια, με διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμάτων μπορεί να αποδειχτεί πολύ ενοχλητικό. Πώς όμως η αλλαγή του χρώματος αλλάζει το μήνυμα που μεταδίδει το λογότυπο;

Σε ένα πρόσφατο πείραμα, η Βραζιλιάνα γραφίστρια Paula Rupolo αντάλλαξε τους συνδυασμούς χρωμάτων λογοτύπων ανταγωνιστικών προϊόντων, αποκαλύπτοντας πολλά για τη δύναμη των Pantone επιλογών των σχεδιαστών στον καθορισμό της ταυτότητας. «Τα χρώματα είναι το πρώτο πράγμα που θα παρατηρήσετε σε ένα λογότυπο, είναι η πληροφορία που φτάνει ταχύτερα στο μυαλό μας» αναφέρει. «Στη συνέχεια, το μυαλό επεξεργάζεται το σχήμα, τα εικονίδια ενός λογότυπου και την γραμματοσειρά«.

Για να ανατρέψει αυτό το πρώτο κύμα αναγνώρισης, η Rupolo μετέτρεψε το κόκκινο λογότυπο των McDonald ‘s στο φυτικό οικολογικό πράσινο χρώμα της Subway. Η Yahoo πήρε τα χρώματα του ουράνιου τόξου της Google και η Google μετατράπηκε σε goth με μωβ και μαύρο χρώμα.

Δείτε παρακάτω μερικά από τα λογότυπα «θύματα» του πειράματος. Το μυαλό σας δύσκολα προσαρμόζεται στις αλλαγές και σίγουρα η πρώτη σας σκέψη θα είναι «Τι συμβαίνει εδώ;».

02-grartist 01-grartist 06-grartist 05-grartist 04-grartist 03-grartist
 
Πηγή: grartist.blogspot.gr

Check Also

Ποιες ξένες γλώσσες μιλούν σε άλλες χώρες;

«Η γλώσσα είναι πολλές φορές ένα αναπόδραστο κατάλοιπο από της αποικιοκρατίας και της αυτοκρατορίας. Η ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *