ENFRAME | PHOTOGRAPHY

11 μαθήματα ηγεσίας από τζαζίστες

Ο Josh Linkner έχοντας στο βιογραφικό του εξαιρετικές επιχειρηματικές επιδόσεις επιχειρεί να αποκρυσταλλώσει 11 βασικές αρχές-μαθήματα τα οποία συνδέονται άμεσα με το πάθος του για τη μουσική. Αναλυτικά τα 11 μαθήματα που πρέπει να «πάρει» ο επιχειρηματικός κόσμος από τη τζαζ:

1. Δεν υπάρχει ασφαλέστερος δρόμος για την αποτυχία από το ασφαλές παίξιμο. Πολλοί θα ισχυριστούν πως οι εποχές που ζούμε είναι εξαιρετικά δύσκολες και η ασφάλεια στην επιχειρηματικότητα είναι σήμερα μονόδρομος. Εάν δεν τολμήσεις δεν εξελίσσεσαι και όταν δεν εξελίσσεσαι τόσο στη μουσική όσο και στο επιχειρείν κάποια στιγμή εξαφανίζεσαι.

2. Δεν υπάρχουν θαύματα. Για κάθε ώρα ζωντανής παρουσίας στη σκηνή, ένας μουσικός δαπανά τουλάχιστον 5 ώρες εξάσκησης και πρακτικής. Το ίδιο ακριβώς θα πρέπει να ισχύει και με τις επιχειρήσεις. Πριν από κάθε βήμα υπάρχει σχεδιασμός ανάλυση και κυρίως εξάσκηση.

3. Το να ακούς τους δίπλα σου είναι τρεις φορές πιο σημαντικό από τη δική σου προσωπική ερμηνεία. Σε περίπτωση που ανήκετε στην κατηγορία των ανθρώπων που μιλούν συνεχώς, μάλλον ήρθε η ώρα να αναθεωρήσετε τη στάση σας. Θα πρέπει να μάθετε να ακούτε και τους γύρω σας, να αφομοιώνεται στοιχεία που δεν έχετε γιατί μόνο έτσι και εσείς σαν άνθρωπος αλλά και η εταιρεία σαν οργανισμός μπορεί να εξελιχθεί.

4. Υπάρχουν στιγμές που πρέπει να βγείτε στο προσκήνιο σαν σολίστας και άλλες τις οποίες θα πρέπει να ενεργήσετε υποστηρικτικά για το σύνολο. Ο μεγάλος ηγέτης κοιτάζει πάντοτε την ευρύτερη εικόνα. Ναι υπάρχουν καταστάσεις στις επιχειρήσεις που θα τις διαχειριστεί και θα τις επιλύσει ο «ηγέτης». Τις περισσότερες όμως φορές, υπάρχουν καταστάσεις που τις λύνει η εταιρεία και σε όλους αυτούς που την αποτελούν θα πρέπει να αποδοθεί αναγνώριση και ανταμοιβή.

5. Να αναμένετε πάντοτε απρόβλεπτα και εκπλήξεις καθώς έτσι είναι όλη η ζωή. Εάν το να «τρέχεις» μία επιχείρηση ήταν απλό και εύκολο θα το έκαναν όλοι. Η ζωή είναι εξαιρετικά απλή όταν συνειδητοποιήσει κάποιος την πολυπλοκότητά της.

6. Γνωρίστε το κοινό σας. Είναι αδύνατο να επιτύχει κάποιος όταν προσφέρει στο κοινό κάτι το οποίο δεν αντιστοιχεί στις αναζητήσεις και τα θέλω του. Γνωρίστε καλά σε ποιους απευθύνεστε αλλά και τι ανάγκες έχουν γιατί σε διαφορετική περίπτωση η «συναυλία» σας θα έχει φοβερή αποτυχία.

7. Είναι πάντοτε καλύτερο το κοινό σας να ζητά από εσάς περισσότερα παρά λιγότερα. Οι επιχειρήσεις όπως και η ζωή είναι αδύνατο να προχωρήσουν εάν τα δίνουμε όλα στους άλλους μέσα σε μία και μόνο στιγμή. Κρατήστε και πράγματα για μελλοντική χρήση, αυξάνουν πάντοτε το ενδιαφέρον.

8. Οι καλύτεροι ηγέτες είναι αυτοί που αναδεικνύουν τους άλλους. Οι μεγάλοι μουσικοί πάντοτε φροντίζουν να αναδεικνύουν τους υπόλοιπους μουσικούς τους, ώστε η αρμονία να είναι το μεγάλο όπλο σαγήνης του κοινού. Έτσι και στις επιχειρήσεις ο μεγάλος ηγέτης πρέπει να αναδεικνύει τις ικανότητες των συνεργατών του προς όφελος όλης της εταιρείας.

9. Η έξη στη μελέτη είναι χρησιμότερη από την ιδιοφυΐα. Οι μουσικοί είναι βέβαιο πως έχουν παίξει χιλιάδες φορές μουσικούς συνδυασμούς στην καριέρα τους και μοιραία οι συνδυασμοί αυτοί με τα χρόνια και την εξάσκηση γίνονται κτήμα τους. Το ίδιο συμβαίνει και με την εμπειρία των στελεχών στις επιχειρήσεις. Έχουν βιώσει χιλιάδες διαφορετικές καταστάσεις και μοιραία και η ανάγνωση και η λύση τους, γίνεται με τα χρόνια δεύτερη φύση.

10. Οι «ντροπαλοί» μουσικοί είναι «πεινασμένοι» καλλιτέχνες. Η έπαρση ποτέ δεν είναι καλός οδηγός σε καμία κατάσταση της ζωής. Το χαμηλό προφίλ σε συνδυασμό με πολλή και σκληρή δουλεία δίνουν πάντοτε το κάτι παραπάνω.

11. Κρατήστε τις ιδέες πάντοτε «φρέσκες» και επίκαιρες. Ποτέ μην αμελείτε το παρελθόν γιατί αυτό σας έχει φέρει σήμερα στο σημείο που βρίσκεστε. Κρατήστε πάντοτε ζωντανές τις ιδέες που ανέδειξαν εσάς και την επιχείρησή σας και ο δρόμος θα εξακολουθήσει να είναι ανοιχτός.

Πηγή: businessnews.gr

Check Also

Ποιες ξένες γλώσσες μιλούν σε άλλες χώρες;

«Η γλώσσα είναι πολλές φορές ένα αναπόδραστο κατάλοιπο από της αποικιοκρατίας και της αυτοκρατορίας. Η ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *