ENFRAME | PHOTOGRAPHY

5 μη παραγωγικές συνήθειες

Όσο και να μην το αντιλαμβανόμαστε η καθημερινή μας ρουτίνα είναι γεμάτη με τακτικές/συνήθειες που μειώνουν την παραγωγικότητα μας.

Το κύριο πρόβλημα με τις μη παραγωγικές μας συνήθειες είναι πως δεν τις καταλαβαίνουμε. Παρακάτω εντοπίζουμε κάποιες εξ αυτών και σας δίνουμε μερικά tips για να αυξήσετε την παραγωγική σας δύναμη σε προσωπικό ή επαγγελματικό επίπεδο.

* Στόχοι

Αυτό είναι η αρχή του κακού. Αν δεν έχεις πλάνο και δεν ξέρεις τι ακριβώς και μέχρι πότε πρέπει να το κάνεις, το αποτέλεσμα θα είναι απογοητευτικό. Βάλε στόχους. Προγραμμάτισε τι ακριβώς θες να πετύχεις αλλά και με ποιόν τρόπο. Δημιούργησε χρονοδιαγράμματα και πιέσου να ανταποκριθείς σε αυτό. Προσοχή, όμως μη το παρακάνεις. Δηλαδή μη θέτεις στόχους που είναι δύσκολο να υλοποιηθούν ταυτόχρονα και κυρίως φρόντισε οι στόχοι σου να είναι εφικτοί.

* Έλλειψη συγκέντρωσης

Ναι το ξέρω, θες να βλέπεις τα τελευταία status updates. Όλοι τα ίδια προβλήματα έχουμε. Αλλά όταν πρέπει να δουλέψεις, κλείσε το facebook ή το twitter και επικεντρώσου σε αυτό που κάνεις. Και μόλις κουραστείς σου επιτρέπω να χαλαρώσεις παρακολουθώντας την επικαιρότητα των social media.

* Break Time

  Όσο και να πιέζεσαι πρέπει να βρεις χρόνο να ξεκουράσεις τον εγκέφαλο σου. Βγες έξω να πάρεις αέρα, ρίξε λίγο νερό στο πρόσωπο σου, χάζεψε τα social media (όπως λέγαμε πιο πριν) ή την επικαιρότητα. Σε 5-10 λεπτά ο εγκέφαλος σου θα έχει “αδειάσει” και θα μπορέσεις να συνεχίσεις την δουλειά σου.

* Νηστικό αρκούδι δε χορεύει

Ακόμα και αν έχει πέσει πολύ δουλειά στο γραφείο, ΠΡΕΠΕΙ να ξεκλέψεις χρόνο να γεμίσεις με καύσιμα τον οργανισμό σου. Μη παραλείπεις γεύματα. Το πρωί πριν πας για δουλειά πάρε το πρωινό σου. Αργότερα, φρόντισε να φας το δεκατιανό σου, που θα σου δώσει ώθηση να συνεχίσεις μέχρι το μεσημέρι. Αν την βγάζεις με καφέδες και τσιγάρα λυπάμαι αλλά μόνο κακό κάνεις στον οργανισμό σου. Για να δουλέψεις και να αποδώσεις θες ενέργεια. Και σίγουρα δεν θα στη δώσει ο τέταρτος καφές.

* Κακός ύπνος.
Ξενυχτάς κάθε βράδυ για εντελώς άχρηστους λόγους, με αποτέλεσμα την επόμενη να ψάχνεις ντουβάρι να γείρεις λίγο το κεφαλάκι σου, ανάμεσα στα meetings. Κοιμήσου άνθρωπε μια σωστή ώρα και αν το κάνεις πολλές συνεχόμενες μέρες θα δεις πόσο περισσότερη ενέργεια θα έχεις σε σώμα και πόση διαύγεια σε μυαλό.

*Κανείς δεν είναι τέλειος

Αυτό πρέπει να το δουλέψεις με τον εαυτό σου ώστε να το αποδεχθείς. Ακόμα και οι πιο έμπειροι επαγγελματίες κάνουν λάθη. Μη βασανίζεις τον εαυτό σου σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά. Αποδέξου πως όσο προσεκτικός/ή και να είσαι κάποια στιγμή κάτι θα γίνει λάθος. Get over it. Άλλωστε όλα  – σχεδόν – διορθώνονται.

Πηγή: savoirville.gr

Check Also

10 σπουδαίοι φιλόσοφοι μιλούν για την ευτυχία

Υπάρχουν πολλές θεωρίες για το τι είναι ευτυχία και πώς μπορούμε να την κατακτήσουμε. Ο ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *