ENFRAME | PHOTOGRAPHY

Brandversations – Ανταγωνιστικά Λογότυπα

Στο άρθρο αυτό θα δείτε μια δουλειά του Web Designer/Graphic Designer Stefan Asafti, από την Cluj-Napoca της Ρουμανίας. Στο project αυτό δημιούργησε δέκα αφίσες με τα λογότυπα γνωστών ανταγωνιστριών εταιριών. Οι αφίσες λειτουργούν σε ζευγάρια και σε κάθε μία εμφανίζεται ένα λογότυπο που έχει δημιουργηθεί από μια σύνθεση με το λογότυπο της ανταγωνίστριας εταιρίας. Επιπλέον εκτός από τα λογότυπα έχουν μετατεθεί και τα αντίστοιχα σλόγκαν των εταιριών, δίνοντας έτσι μια γενικότερη έννοια στο νόημά τους. Εξαιτίας αυτής της αμοιβαίας αντιμετάθεσης λογοτύπων και σλόγκαν δόθηκε στο project ο τίτλος “Brandverations”.
Όλη αυτή η δουλειά μπορεί να θεωρηθεί ότι δημιουργεί μια σύγχυση, αλλά έχει αρκετό ενδιαφέρον το αποτέλεσμα. Το project κατάφερε να τονίσει την οπτική συνάφεια που υπάρχει ανάμεσα σε δύο ανταγωνιστικά λογότυπα και το πόσο τελικά επηρεάζει το ένα το άλλο.

Microsoft vs Apple

Apple vs Microsoft (1) Apple vs Microsoft (2)

Internet Explorer vs Firefox

Firefox vs Internet Explorer (1) Firefox vs Internet Explorer (2)

Burger King vs McDonaldsMcDonals’s vs Burger King (1) McDonals’s vs Burger King (2)

Nikon vs Canon

Nikon vs Canon (1) Nikon vs Canon (2)

Coca-Cola vs PepsiPepsi vs Coca Cola (1) Pepsi vs Coca Cola (2)

Πηγή: graficnotes.blogspot.gr

Check Also

Ποιες ξένες γλώσσες μιλούν σε άλλες χώρες;

«Η γλώσσα είναι πολλές φορές ένα αναπόδραστο κατάλοιπο από της αποικιοκρατίας και της αυτοκρατορίας. Η ...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *