21 Μαΐου 2024

    Η επαναστατική θέση των σνακ στη ζωή μας

    Μια παγκόσμια μελέτη με τίτλο “State of Snacking” που διεξήχθη από την Mondelēz International σε συνεργασία με το The Harris Poll αποκαλύπτει τον διευρυμένο ρόλο που έχουν αναλάβει τα σνακ στη ζωή μας και τον τρόπο με τον οποίο αντικαθιστούν τα παραδοσιακά γεύματα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 12 χώρες και επαναπροσδιορίζει τις στάσεις και τις συμπεριφορές των καταναλωτών προς τα σνακ τα τελευταία χρόνια.

    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το 71% των καταναλωτών καταναλώνει σνακ τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα, ενώ το 78% δείχνει ότι αφιερώνει χρόνο για να απολαύσει τα σνακ του. Επιπλέον, το 61% των καταναλωτών αναφέρει ότι χρειάζεται χρόνο για να χωρίσει τα σνακ σε μερίδες πριν τα καταναλώσει. Το γεγονός ότι οι καταναλωτές αντικαθιστούν συχνά τα γεύματα με σνακ είναι ένδειξη της επαναστατικής αλλαγής στις διατροφικές συνήθειες. Συγκεκριμένα, το 55% δηλώνει ότι θα φάει ένα σνακ αντί για ένα τυπικό γεύμα.

    Ταυτόχρονα, οι καταναλωτές είναι προσεκτικοί όσον αφορά την περιβαλλοντική επίπτωση των σνακ που επιλέγουν. Το 72% δηλώνει ότι συνήθως ανακυκλώνει τη συσκευασία των σνακ που καταναλώνει, ενώ το 78% αναφέρει ότι χρειάζεται χρόνο για να γευτεί απολαυστικά τα σνακ. Η έρευνα δείχνει επίσης ότι οι καταναλωτές επιθυμούν σνακ που καλύπτουν διάφορες ανάγκες. Το 78% χρησιμοποιεί τακτικά τα σνακ ως ανταμοιβή για τον εαυτό τους, ενώ το 77% τα καταναλώνει για μια αίσθηση άνεσης. Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 67% θα προτιμούσε να αγοράσει λιγότερα σνακ από τις αγαπημένες του μάρκες, αντί να επιλέξει εναλλακτικές επιλογές.

    Η κατανάλωση σνακ προσφέρει μια ευκαιρία σύνδεσης μεταξύ των ανθρώπων και αποδεικνύεται ότι είναι η γλώσσα της αγάπης μας. Στην έρευνα, το 70% των καταναλωτών αναφέρει ότι το να μοιράζονται σνακ με άλλους ανθρώπους είναι απολαυστικό και συνδετικό. Αυτή η τάση να συγκεντρωνόμαστε με αγαπημένα πρόσωπα για να απολαύσουμε σνακ είναι ιδιαίτερα έντονη στην Ινδία και το Μεξικό.

    Τέλος, οι καταναλωτές εκφράζουν το ενδιαφέρον τους για τη βιωσιμότητα και την επίδραση που έχουν τα σνακ στο περιβάλλον. Το 63% συμφωνεί ότι τα σνακ με υψηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο θα πρέπει να κοστίζουν περισσότερο, ειδικά οι γενιές των millennials και Gen Z. Επιπλέον, το 64% είναι πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για σνακ που είναι καλύτερα για το περιβάλλον, ενώ το 65% θα διαλέγει σνακ που παράγονται με ηθικό τρόπο.

    Η μελέτη αυτή αποκαλύπτει μια παγκόσμια τάση στην κατανάλωση σνακ και τον τρόπο που αλληλεπιδρούμε με αυτά. Τα σνακ έχουν επικεντρωθεί στη ζωή μας και προσφέρουν μια ευκαιρία για ατελείωτες στιγμές απόλαυσης και σύνδεσης με τους αγαπημένους μας, ενώ ταυτόχρονα εκφράζουμε το ενδιαφέρον μας για την περιβαλλοντική αειφορία.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα