8 Ιουλίου 2024

    Καρκίνος του μαστού: Ένα πρόβλημα που αφορά τόσο άνδρες όσο και γυναίκες

    Ο καρκίνος του μαστού είναι μια ασθένεια που πρέπει να απασχολεί όλο τον κόσμο, ανεξαρτήτως φύλου. Μέχρι πρόσφατα, οι προσπάθειες για την ευαισθητοποίηση και πρόληψη αυτού του τύπου καρκίνου είχαν επικεντρωθεί σε γυναίκες. Ωστόσο, η εταιρία Gilead Sciences Ελλάδας έχει αποφασίσει να αλλάξει αυτήν την προσέγγιση και να επισημάνει ότι ο καρκίνος του μαστού επηρεάζει εξίσου και τους άντρες.

    Μέσω μιας πρωτότυπης καμπάνιας, η εταιρία καλεί τους άντρες εργαζόμενους της να γίνουν πρεσβευτές του μηνύματος πρόληψης, έγκαιρης διάγνωσης και στήριξης όλων όσων πάλεψαν με αυτήν την ασθένεια. Οι άνδρες παίζουν σημαντικό ρόλο ως σύζυγοι, γιοι, μπαμπάδες, σύντροφοι, αδελφοί, φίλοι και συνάδελφοι, δίνοντας όχι μόνο την αποφασιστική ώθηση για την πρόληψη, αλλά είναι επίσης στήριγμα για τις γυναίκες που αντιμετωπίζουν αυτήν τη θανατηφόρα μάχη.

    Παρότι ο καρκίνος του μαστού είναι πιο συχνός στις γυναίκες, δεν πρέπει να αγνοείται η πιθανότητα της εκδήλωσής του στους άνδρες. Στην πραγματικότητα, ο καρκίνος του μαστού επηρεάζει 1 έως 2 άνδρες ανά 200 γυναίκες με τη νόσο. Αυτό το μικρό ποσοστό μπορεί να οδηγήσει σε καθυστερημένη διάγνωση, καθώς οι άνδρες συχνά δεν συνδέουν τα συμπτώματα που αντιμετωπίζουν με τον καρκίνο του μαστού. Έτσι, είναι σημαντικό να αντιμετωπίσουμε αυτήν την ασθένεια ως ένα πρόβλημα που αφορά όλους μας.

    Για να επιτύχουμε αποτελεσματική αντιμετώπιση του καρκίνου του μαστού, απαιτείται η σωστή ενημέρωση και πρόληψη. Γι’αυτό, η εταιρία Gilead Sciences υποστηρίζει και φέτος τον Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®, μια εκδήλωση που διοργανώνεται από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Γυναικών με Καρκίνο του Μαστού «Άλμα Ζωής». Μέσω αυτής της συμμετοχής, η εταιρία συνεισφέρει στην ευαισθητοποίηση και ενημέρωση για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού.

    Ο γενικός διευθυντής της Gilead Sciences Ελλάδας, κ. Σάββας Χαραλαμπίδης, κάνει λόγο για τη σημασία της πρόληψης αυτής της ασθένειας και την ανάγκη για συλλογική προσπάθεια, τόσο επιστημονική όσο και κοινωνική. Ως τμήμα της φετινής καμπάνιας, οι άνδρες εργαζόμενοι της εταιρίας αναλαμβάνουν κεντρικό ρόλο, υπενθυμίζοντάς μας ότι ο καρκίνος του μαστού δεν πρέπει να είναι μια υπόθεση μόνο για γυναίκες αλλά για όλους εμάς. Είναι υποχρέωσή μας ως κοινωνία να συνεισφέρουμε στην καταπολέμηση αυτής της ασθένειας.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα