Δυνατές αντιδράσεις προκάλεσε η πρόσφατη διαφημιστική καμπάνια της Apple για το νέο iPad, όπου μια πρέσα καταστρέφει μουσικά όργανα και βιβλία με σκοπό να αποδείξει τη λεπτότητα του προϊόντος. Ο επικεφαλής της Apple, Τιμ Κουκ, πρωταγωνιστεί στο συγκεκριμένο βίντεο, όπου παρουσιάζει το iPad Pro ως το πιο ισχυρό και λεπτό iPad που έχει κατασκευάσει η εταιρεία.
Ωστόσο, η αντίδραση από το κοινό δεν ήταν θετική, με πολλούς χρήστες των social media να εκφράζουν την απογοήτευσή τους για τον τρόπο που η Apple αντιμετωπίζει την τέχνη και τον πολιτισμό. Ο ηθοποιός Χιου Γκραντ ανέφερε σε ένα tweet του ότι η διαφήμιση αποτελεί “την καταστροφή της ανθρώπινης εμπειρίας από τη Σίλικον Βάλεϊ”. Επίσης, ο κινηματογραφιστής Τζάστιν Μπέιτμαν επισήμανε ότι η Apple προσπαθεί να καταστρέψει την τέχνη και την κοινωνία γενικά.
Αντιμέτωπη με την έντονη αντίδραση, η Apple αναγνώρισε το λάθος της και ζήτησε συγγνώμη. Ο αναπληρωτής διευθυντής marketing της Apple, Τορ Μίρεν, δήλωσε ότι η διαφήμιση χάνει τον στόχο της και αυτό ήταν πραγματοποιώντας λάθος εκτίμηση. Η εταιρεία αποτίει φόρο τιμής στην δημιουργικότητα και πάντα αναζητά τρόπους να υποστηρίξει όλους τους χρήστες να εκφραστούν και να ζωντανέψουν τις ιδέες τους μέσω των προϊόντων της. Τέλος, η Apple ακύρωσε τα σχέδιά της να μεταδόσει τη διαφήμιση από τηλεοπτικούς σταθμούς, αλλά το βίντεο παραμένει διαθέσιμο σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.
Ο τίτλος μου γιαείναι: “Apple: Προκλητική διαφήμιση για το νέο iPad προκαλεί αντιδράσεις και ζητείται απολογία”
Πηγή