7 Ιουλίου 2024

    Η Eurovision: Η Οικονομία Πίσω από το Μεγαλύτερο Μη Αθλητικό Τηλεοπτικό Γεγονός”

    Η Eurovision, που είναι το τρίτο μεγαλύτερο τηλεοπτικό γεγονός στον κόσμο, μας έχει προσφέρει αμέτρητες στιγμές χαράς και έχει δημιουργήσει αξέχαστες στιγμές στην ποπ κουλτούρα. Αλλά πόσο κοστίζει όλο αυτό; Πως χρηματοδοτείται και τι οφέλη φέρνει σε καθένα που συμμετέχει;

    Το μεγαλύτερο επίτευγμα της Eurovision είναι ότι πραγματοποιείται αδιάλειπτα από το 1956 και εξακολουθεί να είναι το μεγαλύτερο μη αθλητικό τηλεοπτικό γεγονός στον κόσμο. Κάθε χώρα συμβάλλει στον ετήσιο προϋπολογισμό ανάλογα με τις οικονομικές της δυνατότητες. Τα κονδύλια αυτά χρησιμοποιούνται για την οργάνωση και προβολή του διαγωνισμού
    Η Eurovision: Η Οικονομία Πίσω από το Μεγαλύτερο Μη Αθλητικό Τηλεοπτικό Γεγονός"
    Μεσοσταθμικά, το κόστος για τη διοργάνωση κυμαίνεται από 10 έως 20 εκατομμύρια ευρώ. Το ποσό αυτό φαίνεται να είναι μικρό σε σχέση με τις τηλεθέασης και τα έσοδα που παρουσιάζει. Πέρυσι, οι τηλεθεατές έφτασαν τους 162 εκατομμύρια, ενώ τα άρθρα που δημοσιεύτηκαν σχετικά με τη Eurovision προσέλκυσαν διαφημίσεις αξίας 795 εκατομμυρίων ευρώ
    Η Eurovision: Η Οικονομία Πίσω από το Μεγαλύτερο Μη Αθλητικό Τηλεοπτικό Γεγονός"
    Οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς της χώρας που φιλοξενεί το διαγωνισμό αναλαμβάνουν τη χρηματοδότηση των εορταστικών σόου, τα οποία φτάνουν πλέον σε τηλεοράσεις, κινητά τηλέφωνα και οθόνες υπολογιστών. Το κανάλι της Eurovision στο YouTube έχει επισκεφθεί από 75 εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες την εβδομάδα του περσινού διαγωνισμού. Αυτά τα στοιχεία αποδεικνύουν πόσο ανεξάρτητα επιτυχημένη είναι η Eurovision, και πόσο μεγάλη είναι η προβολή και η επιρροή που προσφέρει
    Η Eurovision: Η Οικονομία Πίσω από το Μεγαλύτερο Μη Αθλητικό Τηλεοπτικό Γεγονός"
    Επιπλέον, η Eurovision έχει οικονομικά οφέλη για τις πόλεις που φιλοξενούν το γεγονός. Το περασμένο έτος, η πόλη του Λίβερπουλ, που φιλοξένησε τη Eurovision, είχε έσοδα άνω των 50 εκατομμυρίων ευρώ. Επιπλέον, οι επισκέπτες στην πόλη άγγιξαν το μισό εκατομμύριο, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι εισπράξεις του εμπορικού κέντρου Liverpool One κατά 31,5%. Αυτό αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι το γεγονός για την τοπική οικονομία
    Η Eurovision: Η Οικονομία Πίσω από το Μεγαλύτερο Μη Αθλητικό Τηλεοπτικό Γεγονός"
    Το TikTok, που είναι το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης στον κόσμο, έχει επιλεγεί ως ο επίσημος συνεργάτης της Eurovision για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Το δημοφιλές αυτό μέσο έχει ήδη αναρτήσεις που έχουν φτάσει το μισό εκατομμύριο μέχρι τον Απρίλιο. Πέρυσι, οι προβολές γιουροβιζιονικού περιεχομένου στο TikTok ξεπέρασαν τα 8 δισεκατομμύρια
    Η Eurovision: Η Οικονομία Πίσω από το Μεγαλύτερο Μη Αθλητικό Τηλεοπτικό Γεγονός"
    Συμπερασματικά, η Eurovision είναι όχι μόνο ένα τηλεοπτικό γεγονός, αλλά και μια οικονομική ευκαιρία. Το γεγονός αυτό φέρνει οφέλη σε όλους όσους συμμετέχουν και διεξάγεται αδιάλειπτα εδώ και περισσότερα από 60 χρόνια. Η Eurovision δείχνει ότι η προβολή και η επίδραση στο κοινό είναι αντίστοιχη με το πετρέλαιο του προηγούμενου αιώνα. Έτσι, ανεβάζει τον πήχη της κάθε φορά ψηλότερα και αποτελεί μια πραγματική χρυσοτόκο όρνιθα για όλους όσους συμμετέχουν.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα