3 Ιουλίου 2024

    Νέο εργοστάσιο μπαταριών στερεάς κατάστασης: Η Nissan πραγματοποιεί αλλαγές που αλλάζουν τα δεδομένα

    Η Nissan ανακοίνωσε την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου πιλοτικής παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης, μία τεχνολογία που χαρακτηρίζουν ως “πρωτοποριακή” για τα ηλεκτρικά οχήματα της επόμενης γενιάς. Το νέο εργοστάσιο, που βρίσκεται στο εργοστασιακό συγκρότημα της Nissan στην Γιοκοχάμα, είναι ακόμη σε αρχικό στάδιο κατασκευής, αλλά η εταιρεία σχεδιάζει να εγκαταστήσει υπερσύγχρονο εξοπλισμό παραγωγής και να δοκιμάσει τις μπαταρίες επόμενης γενιάς μέχρι τον επόμενο Μάρτιο. Η Nissan προβλέπει ότι σε περίπου δέκα χρόνια, τον Μάρτιο του 2029, η παραγωγή του εργοστασίου θα φτάσει τελικά τα 30 γιγαβάτ ετησίως. Η εταιρεία σκοπεύει να δοκιμάσει τις μπαταρίες σε πρωτότυπα ηλεκτρικά οχήματα το 2027 και να λανσάρει ένα οχήμα παραγωγής με αυτές τις μπαταρίες το 2029. Με αυτή την κίνηση, η εταιρεία στοχεύει στο να έχει το 40% των παγκόσμιων πωλήσεών της να προέρχονται από ηλεκτρικά οχήματα έως το 2031
    Νέο εργοστάσιο μπαταριών στερεάς κατάστασης: Η Nissan πραγματοποιεί αλλαγές που αλλάζουν τα δεδομένα
    Η Nissan θεωρεί ότι η τεχνολογία μπαταριών στερεάς κατάστασης θα φέρει σημαντική αλλαγή στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων. Τα αρχικά πλάνα περιλαμβάνουν την παραγωγή μερικών χιλιάδων κυψελών μπαταρίας, αρκετών για να καλύψουν τις ανάγκες ενός μικρού αριθμού πρωτότυπων οχημάτων. Ωστόσο, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την αύξηση της παραγωγής, η Nissan προβλέπει ότι μπορεί να παράγει ανάμεσα σε 1.000 και 2.000 ηλεκτρικά οχήματα ετησίως. Αυτή η αυξημένη παραγωγή θα επιτρέψει στη Nissan να προσφέρει μπαταρία στερεάς κατάστασης που κρατάει διπλάσια ενέργεια από τις μπαταρίες ιόντων λιθίου, φορτίζει στο ένα τρίτο του χρόνου και κοστίζει μόνο 75 δολάρια ανά κιλοβατώρα
    Νέο εργοστάσιο μπαταριών στερεάς κατάστασης: Η Nissan πραγματοποιεί αλλαγές που αλλάζουν τα δεδομένα
    Η εταιρεία δηλώνει ότι αυτή η νέα τεχνολογία μπαταριών θα προσφέρει αυξημένη ασφάλεια, μειωμένο κόστος, χαμηλότερο βάρος και βελτιωμένη απόδοση σε σύγκριση με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που χρησιμοποιούνται σήμερα. Επίσης, η Nissan προβλέπει ότι μπορεί να μειώσει περαιτέρω το κόστος της μπαταρίας, επιτυγχάνοντας ισοτιμία τιμών με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα. Είναι βέβαιο ότι η εταιρεία αντιμετωπίζει ακόμη τεχνολογικές προκλήσεις και εμπόδια ποιοτικού ελέγχου. Παρά ταύτα, η Nissan είναι αισιόδοξη για την εξέλιξη της τεχνολογίας και είναι έτοιμη να επενδύσει περίπου 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη μπαταριών στερεάς κατάστασης
    Νέο εργοστάσιο μπαταριών στερεάς κατάστασης: Η Nissan πραγματοποιεί αλλαγές που αλλάζουν τα δεδομένα
    Η εταιρεία Toyota επίσης σχεδιάζει να δημιουργήσει μπαταρίες στερεάς κατάστασης, με την πρώτη προγραμματισμένη να κυκλοφορήσει μεταξύ του 2027 και του 2028. Η Toyota στοχεύει σε ένα εύρος αυτονομίας άνω των 1.000 χιλιομέτρων και σε γρήγορη φόρτιση από 10 έως 80% σε 10 λεπτά. Επιπλέον, η Honda ετοιμάζει επίσης ένα πιλοτικό εργοστάσιο για μπαταρίες στερεάς κατάστασης και σχεδιάζει να μετατραπεί σε μια αυτοκινητοβιομηχανία χωρίς κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2040
    Νέο εργοστάσιο μπαταριών στερεάς κατάστασης: Η Nissan πραγματοποιεί αλλαγές που αλλάζουν τα δεδομένα
    Η ανάπτυξη της τεχνολογίας μπαταριών στερεάς κατάστασης αποτελεί προτεραιότητα για πολλούς παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ευρωπαϊκές, ιαπωνικές και κινεζικές εταιρείες επενδύουν στην ανάπτυξη αυτής της τεχνολογίας για να ανταγωνιστούν την Tesla και άλλους παραγωγούς ηλεκτρικών οχημάτων. Με τις προσπάθειες της Nissan και άλλων μεγάλων παραγωγών, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε μια διαδικασία μεγάλων αλλαγών, που ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα και προωθούν την περαιτέρω υιοθέτηση της ηλεκτροκίνησης.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα