4 Ιουλίου 2024

    Ο τίτλος τουυ μου: “Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αναβαθμίσει τον ελληνικό τουρισμό – Αποκαλυπτική έρευνα”

    Σε μια απρόσμενη συνεργασία με τον τουρισμό, η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) αναμένεται να παίξει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας. Ειδικότερα, η Γενική Τεχνητή Νοημοσύνη (GenAI) μπορεί να προσφέρει λύσεις σε θέματα όπως η μετάφραση και η προσωποποιημένη εμπειρία τουρισμού, καθώς και να ανακαλύψει νέους προορισμούς και κρυμμένες ομορφιές στην Ελλάδα. Μια πρόσφατη έρευνα της Choose Strategic Communication Partners, επιβεβαιώνει ότι η ΤΝ μπορεί να αποτελέσει σημαντικό «σύμμαχο» για την ενίσχυση του την τουριστικού ρεύματος.

    Η έρευνα, που διεξήχθη σε πέντε από τις μεγαλύτερες αγορές προσέλκυσης τουριστών προς την Ελλάδα (Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, ΗΠΑ, Γερμανία), έδειξε ότι το 64,5% των ερωτηθέντων είναι εξοικειωμένο με τον όρο “τεχνητή νοημοσύνη”. Ακόμη, το 60% εξέφρασε την πρόθυμία του να χρησιμοποιήσει εφαρμογές και εργαλεία που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για τον προγραμματισμό και τη διάρκεια των ταξιδιών τους στην Ελλάδα.

    Η ΤΝ μπορεί να βελτιώσει την τουριστική εμπειρία προσφέροντας εύκολη πρόσβαση σε τουριστικές πληροφορίες, διευκολύνοντας τις κρατήσεις αξιοθέατων και δραστηριοτήτων, παρέχοντας εξατομικευμένες συστάσεις και βελτιώνοντας τις επιλογές μετακίνησης. Επιπλέον, μπορεί να βοηθήσει τους επισκέπτες να ανακαλύψουν άγνωστα μέρη, να προγραμματίσουν και να απολαύσουν ένα εξατομικευμένο ταξίδι.

    Για την αξιοποίηση του δυναμικού της τεχνητής νοημοσύνης, απαιτούνται επενδύσεις από τους φορείς και τις επιχειρήσεις του κλάδου του τουρισμού. Αυτές οι επενδύσεις πρέπει να επικεντρωθούν στην ανάπτυξη εφαρμογών που θα χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρουν μια βελτιωμένη εμπειρία στους τουρίστες. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό καθώς η ελληνική τουριστική βιομηχανία έχει αναγνωρίσει την ανάγκη να διευρύνει τους προορισμούς της και να ενισχύσει λιγότερο γνωστούς προορισμούς, δημιουργώντας νέες πηγές εσόδων.

    Αυτή η ευκαιρία αποτελεί ένα προνομιακό έδαφος για τον ελληνικό τουρισμό, καθώς οι ταξιδιώτες έχουν ήδη εξοικειωθεί με την τεχνητή νοημοσύνη και είναι πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν τέτοιου είδους εφαρμογές για να απολαύσουν τις διακοπές τους. Είναι σημαντικό να επενδύσουμε σε αυτή την τεχνολογία για να αξιοποιήσουμε πλήρως το δυναμικό της και να αναβαθμίσουμε το ελληνικό τουριστικό προϊόν.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα