7 Ιουλίου 2024

    Προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια: Μην ενοχλείτε, αλλά ας εξηγήσουμε το γιατί

    Ένας εκπρόσωπος της Carnival Cruise Lines, μιας δημοφιλούς εταιρείας κρουαζιέρας με έδρα τη Φλόριντα, αποκάλυψε πρόσφατα τον λόγο για τον οποίο το προσωπικό σε κρουαζιερόπλοια συχνά αγνοεί το καρτελάκι με την ένδειξη «Μην ενοχλείτε» που τοποθετείται έξω από τις καμπίνες επιβατών. Ο John Heald, διευθυντής της εταιρείας, απάντησε σε έναν δυσαρεστημένο πελάτη σε μια ανάρτησή του στο Facebook, διευκρινίζοντας το ζήτημα που αφορά την ιδιωτικότητα των επιβατών.

    Ο πελάτης είχε διαμαρτυρηθεί για το γεγονός ότι ο καθαριστής εισέβαλε στην καμπίνα του, αγνοώντας την ταμπέλα «Μην ενοχλείτε» που είχε τοποθετηθεί στην πόρτα της καμπίνας του. Έξαλλος, σχολίασε: «Πώς θα σας φαινόταν αν ένας καθαριστής μπαινόβγαινε ξαφνικά στην καμπίνα σας;». Και πρόσθεσε: «Η καμαριέρα μας παραβίασε το ένδειγμα και εισήλθε στην καμπίνα, αγνοώντας την ταμπέλα. Αυτό δεν γίνεται αποδεκτό. Εξήγησα την κατάσταση στην εταιρεία, προασπίζοντας τα συμφέροντα των επιβατών. Πώς εκπαιδεύετε το προσωπικό σας, Carnival;».

    Ο απάντηση του διευθυντή της εταιρείας, μετά από μια επιμελημένη έρευνα για το επεισόδιο, ήταν η εξής: «Επιλέγω να αναρτήσω αυτό το σχόλιο, καθώς πολλοί από εσάς έχετε εκφράσει τη γνώμη σας, ισχυριζόμενοι ότι ήταν ένα σφάλμα και ότι δεν έπρεπε να συμβεί. Μίλησα με τον υπεύθυνο που εμπλέκεται και μου εξήγησε την κατάσταση. Η εταιρεία μας έχει ως πολιτική να προστατεύει την ασφάλεια και την ευημερία των επιβατών και σε αυτήν την περίπτωση αυτό σημαίνει ότι ο υπάλληλος εισήλθε στην καμπίνα με την παρουσία του υπεύθυνου. Το πλήρωμα απλώς πρόσφερε τις υπηρεσίες του. Ελπίζω να κατανοήσετε αυτήν την εξήγηση. Σας ευχαριστώ».

    Αυτή η περίπλοκη κατάσταση ανοίγει τον διάλογο για την ιδιωτικότητα των επιβατών στα κρουαζιερόπλοια. Παρόλο που οι ταμπέλες «Μην ενοχλείτε» τοποθετούνται έξω από κάθε καμπίνα για να δώσουν σαφή ένδειξη ότι οι επιβάτες δεν επιθυμούν να ενοχληθούν, ορισμένες φορές η παρέμβαση του προσωπικού είναι αναπόφευκτη για λόγους ασφαλείας ή για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους. Είναι σημαντικό να κατανοήσουμε ότι η προτεραιότητα των κρουαζιερόπλοιων είναι πάντα η ασφάλεια και η ευημερία των επιβατών και ως εκ τούτου, η ιδιωτικότητά τους μπορεί να διαταραχθεί, όταν αυτό είναι αναγκαίο. Αυτή η εξήγηση πρέπει να ληφθεί υπόψη, καθώς αξιολογούμε τις υπηρεσίες και την εμπειρία μας σε ένα κρουαζιερόπλοιο.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα