27 Απριλίου 2024

    Ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε τα φιλοδωρήματα στο κατάστημά σας – Η δύναμη ενός χαμογελαστού emoji

    Τίποτα δεν είναι πιο ευχάριστο για έναν πελάτη από ένα χαμόγελο. Αυτό επιβεβαιώνεται από μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Hospitality Management, η οποία αποκαλύπτει ότι ένα χαμογελαστό emoji στην απόδειξη του καταστήματος μπορεί να επηρεάσει θετικά τα φιλοδωρήματα. Οι ερευνητές της μελέτης ανακάλυψαν ότι η χρήση emoji στις αποδείξεις αυξάνει τις πιθανότητες να δώσει ο πελάτης ένα μεγαλύτερο φιλοδώρημα. Επιπλέον, η χρήση των emoji συνδέεται με την ικανοποίηση του πελάτη και το ποσό του φιλοδωρήματος που ακολουθεί.

    Περισσότερα και πιο χαρούμενα emojis στην απόδειξη φέρνουν μεγαλύτερα ποσοστιαία φιλοδωρήματα, ενώ λιγότερα emojis με πιο ουδέτερες εκφράσεις συνοδεύουν φιλοδώρημα που κυμαίνεται σε χαμηλότερα επίπεδα. Για παράδειγμα, σε εστιατόρια πλήρους εξυπηρέτησης, η προσθήκη χαμογελαστών emojis αύξησε το μέσο ποσοστό φιλοδωρήματος από 22,86% σε 25,38%, προσφέροντας μια αύξηση της τάξης του 11%. Ένα φιλοδώρημα 18-20% υποδεικνύει συνήθως ικανοποίηση από τον πελάτη. Όσον αφορά τις εφαρμογές παράδοσης φαγητού, το μέσο φιλοδώρημα αυξήθηκε περίπου κατά 10%, από 14,66% σε 16,11%. Οι παραγγελίες για πακέτο παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση, φθάνοντας μέχρι 32,8%, αυξάνοντας το ποσοστό φιλοδωρήματος από 12,61% σε 16,75%.

    Πώς εξηγείται αυτό το φαινόμενο με το «χαμογελαστό emoji»; Η έρευνα περιγράφει μια εξήγηση που συνδέεται με τη νευροβιολογία του εγκεφάλου και τον τρόπο που οι άνθρωποι αντιδρούν ενστικτωδώς σε χαρούμενα και φιλικά πρόσωπα. Η όραση ενός χαμογελαστού προσώπου διεγείρει μια περιοχή του εγκεφάλου που ονομάζεται ινιακός κροταφικός φλοιός, ο οποίος αντιλαμβάνεται την έκφραση του προσώπου. Οι επιστήμονες προσθέτουν ότι τα χαμόγελα είναι το πιο άμεσο σήμα θετικών συναισθημάτων.

    Συνεπώς, χρήση χαμογελαστών emojis μπορεί να ενθαρρύνει τους πελάτες να δώσουν μεγαλύτερα φιλοδωρήματα. Η προσθήκη χαρούμενων emojis στην απόδειξη μπορεί να βοηθήσει τους επαγγελματίες να δημιουργήσουν ένα θετικό περιβάλλον και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών. Επίσης, η χρήση emojis μπορεί να εφαρμοστεί όχι μόνο στα εστιατόρια, αλλά και στις εφαρμογές παράδοσης φαγητού, βοηθώντας έτσι τους πελάτες να αισθανθούν χαρούμενοι και ικανοποιημένοι.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα