7 Μαΐου 2024

    Οι παράξενες απαιτήσεις των πλουσίων ταξιδιωτών: Από τις κρυφές ερωμένες μέχρι τη θεωρία του Φενγκ Σούι

    Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες αποτελούν μάρτυρες όλων των μυστικών και των ιδιοτροπιών των πλουσίων πελατών τους. Παρόλο που η τεχνολογία των online κρατήσεων έχει αντικαταστήσει τους παραδοσιακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες, αυτοί έχουν καταφέρει να γίνουν ανεκτίμητοι ως αποδέκτες των πιο εξωφρενικών αιτημάτων του λεγόμενου “1%”
    Οι παράξενες απαιτήσεις των πλουσίων ταξιδιωτών: Από τις κρυφές ερωμένες μέχρι τη θεωρία του Φενγκ Σούι
    Μία ταξιδιωτικός πράκτορας από το Χιούστον, η Deborah Izenberg, ανέφερε ένα περίεργο αίτημα ενός προέδρου εταιρείας που ήταν πελάτης της. Ο πελάτης ζήτησε να κλείσει ένα εισιτήριο για μια γυναίκα που δεν ήταν η σύζυγός του. Παρόλο που η γυναίκα αυτή ήταν η ερωμένη του, ο πελάτης την ήθελε στην ίδια πτήση, αλλά όχι στην πρώτη θέση. Αυτή η περίπλοκη σχέση μεταξύ του πελάτη, της συζύγου του και της ερωμένης του οδήγησε σε πολλές περιπέτειες κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους
    Άλλος ταξιδιωτικός πράκτορας, ο Jeremy Clubb, αποκάλυψε μια περίπτωση μιας πλούσιας επιχειρηματίας από την Ινδονησία που ταξίδευε με την οικογένειά της και τη συνοδεία της. Η πελάτισσα του Clubb ήθελε κάθε δωμάτιο όπου έμενε να έχει τουλάχιστον 12 χαλιά και να έχει φρέσκα λουλούδια καθημερινά. Ο Clubb έπρεπε να ανταπεξέλθει σε αυτές τις απαιτήσεις και να εξασφαλίσει τα πάντα που χρειαζόταν η πελάτισσα για την άνετη και πολυτελή διαμονή της
    Ένα ακόμη παράδοξο αίτημα αναφέρει ο Κέισι Χάλοραν, ταξιδιωτικός πράκτορας που εξυπηρετεί μελλοντικούς ταξιδιώτες από τη Μέση Ανατολή. Ένα μέλος της βασιλικής οικογένειας ανέμενε το ξενοδοχείο στο οποίο θα μείνει να λειτουργεί σύμφωνα με τη ζώνη ώρας του σπιτιού του, που ήταν 10 ώρες μπροστά. Αυτό σήμαινε ότι ο διάσημος πελάτης έπρεπε να αλλάζει τις συνήθειές του και να προσαρμόζεται σε περίεργες ώρες για φαγητό και άλλες δραστηριότητες
    Μερικές φορές, οι απαιτήσεις των πλουσίων ταξιδιωτών δεν συνδέονται με τα χρήματα, αλλά με τον χρόνο. Ο ταξιδιωτικός πράκτορας Tim Roney αναφέρει ένα περιστατικό με ένα ζευγάρι από τη Νέα Υόρκη που ήθελε να απολαύσει τη ζούγκλα στη Βραζιλία και να αναζωογονηθεί ο έρωτας τους. Ο πελάτης αυτός απαιτούσε συνεργασία με τις τοπικές φυλές για να επικοινωνήσει τις προθέσεις τους και να λάβει τη συγκατάθεσή τους για το ταξίδι του. Η διαπραγμάτευση με τις φυλές του Αμαζονίου και οι προσπάθειες εκπαίδευσης ενός παπαγάλου για τη μεταφορά ενός διαμαντένιου δαχτυλιδιού ήταν μόνο μερικά από τα δύσκολα καθήκοντα που αντιμετώπισε ο Roney
    Οι παραπάνω περιπτώσεις αποτελούν μόνο μια πρόγευση των απαιτήσεων που δέχονται οι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τους πλούσιους πελάτες τους. Όπως αποδεικνύεται, όταν ο πελάτης είναι πρόθυμος να πληρώσει για τις επιθυμίες του, όλα γίνονται δυνατά.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα