13 Μαΐου 2024

    Η Google μπλόκαρε ή αφαίρεσε πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας

    Η Google αποκαλύπτει τις επιτυχημένες προσπάθειές της κατά την επιβολή των πολιτικών της εταιρείας στις διαφημίσεις, μέσα από το νέο Ads Safety Report που δημοσιεύθηκε αυτή την εβδομάδα. Μέσω της χρήσης της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, η Google κατάφερε να μπλοκάρει ή να αφαιρέσει πάνω από 5,5 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίαζαν τις πολιτικές της.

    Αυτό αντιπροσωπεύει μια σημαντική παρέμβαση από την εταιρεία, καθώς κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για τη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Με περισσότερες από 9.000 παρεμβάσεις ανά λεπτό, η Google αναγνωρίζει τη σημασία της ταχύτητας και της ακρίβειας στην επιβολή των πολιτικών της. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των μεγάλων γλωσσικών μοντέλων, όπως το Gemini, προσφέρει πιο αποτελεσματικές και ισχυρές δυνατότητες για την αντιμετώπιση των παραβιάσεων.

    Επιπλέον, η Google περιόρισε πάνω από 6,9 δισεκατομμύρια διαφημίσεις και ανέστειλε περισσότερους από 12,7 εκατομμύρια λογαριασμούς διαφημιστών που είχαν παραβιάσει τις πολιτικές της εταιρείας. Αυτό αντιπροσωπεύει σχεδόν διπλάσιο αριθμό σε σύγκριση με το 2022, καθιστώντας σαφές ότι η Google δεν ανεχεί παραβιάσεις των κανονισμών της.

    Επιπλέον, η Google αφαίρεσε διαφημίσεις από περισσότερες από 2,1 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες, επιβεβαιώνοντας έτσι την προσήλωσή της στην ασφάλεια των διαδικτυακών χώρων. Τέλος, η εταιρεία πρόσθεσε ή ενημέρωσε 31 πολιτικές που άπτονται τόσο των διαφημιζόμενων όσο και των εκδοτών, για να διασφαλίσει τη συμμόρφωση με τους νέους τομείς προβληματισμού του 2023.

    Η κίνηση αυτή είναι ανοικτή απόδειξη της δέσμευσης της Google στην προστασία των χρηστών από παραβιάσεις και απατεώνες στη διαδικτυακή της πλατφόρμα. Η χρήση τεχνολογικών εργαλείων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, αποτελεί ισχυρό σύμμαχο για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Με αυξημένη ακρίβεια και αποτελεσματικότητα, η Google προσφέρει ένα ασφαλές και αξιόπιστο περιβάλλον για τη διαφήμιση. Είναι σημάδι ότι η εταιρεία επενδύει συνεχώς στην τεχνολογική της υποδομή για την αντιμετώπιση μελλοντικών προκλήσεων και για την εξασφάλιση ενός ισχυρού συστήματος προστασίας.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα