3 Μαΐου 2024

    Έλεγχος του περιεχομένου Τεχνητής Νοημοσύνης από τη Meta: Μια νέα προσέγγιση για την αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης

    Στην προσπάθειά της να καταπολεμήσει την παραπληροφόρηση, η Meta, πρώην Facebook, ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα επισημαίνει το περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της. Αναμένεται να ξεκινήσει αυτή η πρακτική τον Μάιο του 2024, και θα επισημαίνει οποιοδήποτε περιεχόμενο είναι δημιουργημένο από ΤΝ.

    Με αυτήν την κίνηση, η Meta επιδιώκει να ενισχύσει τη διαφάνεια και την εμπιστοσύνη στην πλατφόρμα της. Αυτό θα γίνει επισημαίνοντας σαφώς τα περιεχόμενα που προέρχονται από ΤΝ και χρησιμοποιώντας την ένδειξη “Made with AI”. Αυτό ισχύει για βίντεο, ηχητικά αρχεία και φωτογραφίες που έχουν δημιουργηθεί από ΤΝ. Η πλατφόρμα θα επισημαίνει τα περιεχόμενα αυτά εάν εντοπίσει δείκτες ποιότητας φωτογραφίας ΤΝ, σύμφωνα με τους κανόνες της βιομηχανίας, ή εάν οι χρήστες το αναφέρουν.

    Η Meta έχει επίσης δεσμευτεί να αποσύρει οποιοδήποτε περιεχόμενο που αντίκειται στους κανόνες της κοινότητάς της. Αυτό συμπεριλαμβάνει την παρέμβαση στην εκλογική διαδικασία, τον εκφοβισμό, την παρενόχληση, τη βία και άλλες πολιτικές πρακτικές που αντιβαίνουν στις αρχές της ελευθερίας έκφρασης. Ωστόσο, αντί να αφαιρεί τα περιεχόμενα αυτά, η Meta θα προσθέτει ετικέτες και ένδειξη σε αυτά, προκειμένου να προειδοποιεί τους χρήστες για την πιθανή επιρροή της ΤΝ σε αυτά.

    Η εταιρεία έχει αναγνωρίσει επίσης τη σημασία της επικοινωνίας με ανεξάρτητους ελεγκτές γεγονότων, οι οποίοι θα προσφέρουν την αναγκαία υποστήριξη για να εντοπίζονται τα ψευδή ή παραπλανητικά περιεχόμενα που δημιουργούνται από ΤΝ. Με περίπου 100 ανεξάρτητους ελεγκτές γεγονότων, η Meta στοχεύει σε μια πιο αξιόπιστη πλατφόρμα και στην προστασία της κοινότητάς της από την παραπληροφόρηση.

    Οι κινήσεις της Meta αντικατοπτρίζουν και την προσπάθεια άλλων τεχνολογικών κολοσσών, όπως η Microsoft, η Google και η OpenAI, για τον έλεγχο του περιεχομένου που παράγεται από ΤΝ. Η αποτελεσματική αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης απαιτεί τη συνεργασία αυτών των εταιρειών και την εφαρμογή μέτρων για να ενισχυθεί η διαφάνεια και η εμπιστοσύνη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

    Στον αγώνα κατά της παραπληροφόρησης, η Meta δείχνει τη δέσμευσή της προς μια καλύτερη και πιο ασφαλή διαδικτυακή εμπειρία. Η επισήμανση του περιεχομένου που παράγεται από ΤΝ θα προειδοποιεί τους χρήστες και θα τους επιτρέπει να διαπιστώσουν εάν αυτό το περιεχόμενο είναι έγκυρο και αξιόπιστο. Με αυτόν τον τρόπο, ελπίζεται ότι θα μειωθεί η επίδραση της παραπληροφόρησης και το κοινό θα είναι σε θέση να λαμβάνει αποφάσεις βάσει πληροφοριών που είναι αξιόπιστες και ακριβείς.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα