6 Μαΐου 2024

    Meta: Ο νέος κόσμος της εικονικής πραγματικότητας

    Προσφάτως, το Facebook γιόρτασε τα 20α γενέθλιά του, αλλά ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ βρέθηκε μπροστά σε μία ακρόαση στο Κογκρέσο των Ηνωμένων Πολιτειών, αντιμετωπίζοντας κατηγορίες σχετικά με την ασφάλεια των παιδιών στο διαδίκτυο. Την επόμενη μέρα, ανακοίνωσε ότι ο κύκλος εργασιών της εταιρείας Meta έχει αυξηθεί κατά 25%, με τριμηνιαία κέρδη ύψους 14 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Πώς είναι δυνατόν αυτή η αντίφαση να συμβαίνει εδώ και 20 χρόνια;

    Παρά τις συνεχείς ανησυχίες για την προστασία των δεδομένων και τις κατηγορίες για βλάβη που προκαλούν τα Instagram και Facebook στα παιδιά και τους ενήλικες, οι άνθρωποι συνεχίζουν να χρησιμοποιούν με μεγάλη ευχαρίστηση τις πλατφόρμες του Meta. Το Facebook έχει περίπου 3 δισεκατομμύρια χρήστες κάθε μήνα και 2,11 δισεκατομμύρια κάθε ημέρα. Σε μόλις έναν μήνα, οι χρήστες που συνδέθηκαν σε κάποια πλατφόρμα του Meta έφτασαν τα 3,98 δισεκατομμύρια.

    Η Meta έχει επικεντρωθεί στην εικονική πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη. Ο Ζάκερμπεργκ πιστεύει ότι η εικονική πραγματικότητα είναι το μέλλον, γι’ αυτό και άλλαξε το όνομα της εταιρείας από Facebook σε Meta. Οι επενδυτές έχουν ανησυχήσει για τα έξοδα που καταβάλλονται για τη δημιουργία του Metaverse, αλλά οι λογικές ζημίες υπολείπονται από τα έσοδα που παρέχονται από τις πλατφόρμες του Meta.

    Ωστόσο, ο Ζάκερμπεργκ είναι εξίσου ενθουσιασμένος και για την τεχνητή νοημοσύνη. Έχει ως στόχο να αναπτύξει “τα δημοφιλέστερα και πιο καινοτόμα προϊόντα τεχνητής νοημοσύνης”. Ενδέχεται να βρεθούμε σε ένα μέλλον όπου θα επικοινωνούμε περισσότερο με λογισμικά παρά με άλλους ανθρώπους. Ωστόσο, οι άνθρωποι θέλουν κάτι γνήσιο και αυθεντικό. Γι’ αυτό, ο στόχος είναι η ενίσχυση της δημιουργικότητας των χρηστών και η διευκόλυνση της καθημερινότητάς τους μέσω της τεχνητής νοημοσύνης.

    Η εταιρεία Meta συνεχίζει να είναι μία μηχανή παραγωγής χρημάτων και η προοπτική των Reality Labs είναι υψηλή. Ο Ζάκερμπεργκ έχει εμπιστοσύνη στο μέλλον της εικονικής πραγματικότητας και της τεχνητής νοημοσύνης. Αν μπορέσει να επιτύχει τους στόχους του, θα δημιουργηθεί ένας κόσμος όπου κάθε χρήστης των υπηρεσιών του Meta θα έχει έναν παγκόσμιας κλάσης βοηθό, ενώ οι επιχειρήσεις θα μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους μέσω της τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης.

    Καθώς εξελίσσονται οι τεχνολογίες αυτές, προκύπτουν προκλήσεις και ερωτήματα. Οι άνθρωποι αναζητούν την αυθεντικότητα και τη συνοδεία του ανθρώπου, καθώς καλούνται να αναπροσαρμοστούν σε έναν ψηφιακό κόσμο. Παρόλα αυτά, η εταιρεία Meta συνεχίζει να είναι ένας κολοσσός και ο Ζάκερμπεργκ πιστεύει πως έχει τη δυνατότητα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο ζούμε και επικοινωνούμε με τον κόσμο μας. Μόνο ο χρόνος θα δείξει πώς θα εξελιχθούν οι προτάσεις του Meta και εάν θα καταφέρει να επιβιώσει και να ευημερήσει σε αυτόν τον ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο.

    Share:

    Σχετικά Άρθρα