6 Μαΐου 2024

    Τα αγαπημένα social media των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου

    Οι Έλληνες χρήστες του Διαδικτύου έχουν επιλέξει τα αγαπημένα τους social media, καθώς ξοδεύουν αρκετό χρόνο καθημερινά για να είναι συνδεδεμένοι. Ένας από τους βασικούς λόγους που χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο είναι η παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και εντυπωσιακό είναι ότι αυτό το ποσοστό φθάνει το 88%. Μάλιστα, είναι ενδιαφέρον ότι αυτή η τάση διατηρείται συνεχώς ακόμη και σε πιο ώριμες ηλικίες, όπως στους ανθρώπους 55-64 ετών, όπου το ποσοστό αυτό φθάνει το 87%.

    Όσον αφορά στα δημοφιλέστερα social media, το Facebook κατέχει την πρώτη θέση με ένα ποσοστό 78%. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται όσο προχωράμε σε υψηλότερες ηλικίες, καθώς οι νεότερες γενιές προτιμούν άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το Instagram ακολουθεί με ένα ποσοστό 68%, το οποίο φτάνει το 83% στην ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών. Σημειώνεται μείωση του ποσοστού όσο αυξάνονται οι ηλικίες. Ωστόσο, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης με τη μεγαλύτερη άνοδο είναι το TikTok, το οποίο είναι προσβάσιμο σε περίπου 40% των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου. Αυτό αποτελεί ένα εντυπωσιακό αύξηση από το 16% που ήταν το ποσοστό διείσδυσης του το β’ εξάμηνο του 2020.

    Αν κοιτάξουμε τους αριθμούς χρηστών συγκεκριμένα, το YouTube ξεχωρίζει με περίπου 7,4 εκατομμύρια ενεργούς λογαριασμούς Ελλήνων χρηστών. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι όλοι οι Έλληνες χρήστες έχουν παρακολουθήσει τουλάχιστον ένα βίντεο στην πλατφόρμα αυτή. Το Facebook ακολουθεί με 5 εκατομμύρια χρήστες, αλλά πρόσφατα υπήρξε μία μικρή μείωση του ποσοστού κατά περίπου 8,3%. Το Instagram ακολουθεί με 4,25 εκατομμύρια χρήστες και εκτιμάται ότι θα έχει μία αύξηση της τάξης του 4,9% μέσα στο 2023. Το TikTok σημειώνει μία από τις μεγαλύτερες αυξήσεις, με περίπου 3,84 εκατομμύρια Έλληνες χρήστες.

    Είναι προφανές ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που προτιμούνται από τους Έλληνες χρήστες αντικατοπτρίζουν τις προτιμήσεις των διαφόρων ηλικιακών ομάδων. Ειδικότερα, οι νεότερες γενιές προτιμούν το Instagram και το TikTok, ενώ η παρουσία τους στο Facebook αρχίζει να μειώνεται. Είναι πιθανό στο μέλλον το TikTok και το Instagram να κατακτήσουν την κορυφή των πιο δημοφιλών social media. Επίσης, το LinkedIn και το Pinterest αναπτύσσονται σταθερά και έχουν αυξηθεί στους 2,4 εκατομμύρια και 2,03 εκατομμύρια χρήστες αντίστοιχα.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα