4 Μαΐου 2024

    Η Google εξετάζει νέα μοντέλα χρέωσης για λειτουργίες αναζήτησης μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης

    Η Google εξετάζει διάφορες προσεγγίσεις σχετικά με τη χρέωση των λειτουργιών αναζήτησης, χρησιμοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη για να οργανώσει και να βελτιστοποιήσει την παροχή αυτών των υπηρεσιών. Οι τεράστιες δαπάνες που συνδέονται με τη λειτουργία της υπηρεσίας αναζήτησης οδηγούν την εταιρεία να εξετάζει νέα μοντέλα που θα είναι βιώσιμα και δίκαια για τους χρήστες της.

    Σύμφωνα με πληροφορίες από τον Guardian, η Google σχεδιάζει να εισάγει ένα συνδρομητικό μοντέλο για τις λειτουργίες αναζήτησης, περιλαμβάνοντας ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που θα παρέχει απαντήσεις σε ερωτήματα των χρηστών. Η υπηρεσία αυτή θα είναι διαθέσιμη μόνο για τους συνδρομητές των premium υπηρεσιών της Google, οι οποίοι ήδη έχουν εγγραφεί για να χρησιμοποιούν τους βοηθούς τεχνητής νοημοσύνης σε άλλα εργαλεία της εταιρείας, όπως το Gmail και η σουίτα γραφείου.

    Η εμπειρία αναζήτησης που η Google δοκιμάζει επί του παρόντος για επιλεγμένους χρήστες βασίζεται στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, η οποία παρέχει μία μόνο και ακριβή απάντηση σε κάθε ερώτημα. Αυτή η προσέγγιση, παρόμοια με τον τρόπο συνομιλίας που χρησιμοποιείται από αντίστοιχες τεχνολογίες, παρέχει ακριβές και άριστες απαντήσεις στους χρήστες. Ωστόσο, η απαιτούμενη επεξεργαστική ισχύς και οι δαπάνες που συνδέονται με αυτήν τη λειτουργία έχουν οδηγήσει την εταιρεία να σκεφτεί ένα μοντέλο χρέωσης ώστε να αντισταθμίσει το κόστος τους.

    “Η αναζήτηση με τεχνητή νοημοσύνη είναι πιο δαπανηρή σε υπολογιστικούς πόρους σε σχέση με την παραδοσιακή αναζήτηση της Google. Επομένως, η Google εξετάζει την ιδέα της χρέωσης για την αναζήτηση με τεχνητή νοημοσύνη προκειμένου να αντισταθμίσει αυτό το κόστος”, δήλωσε η Heather Dow, επικεφαλής επιστήμονας δεδομένων στην επιχειρησιακή κοινότητα UST, ειδικευμένη στον ψηφιακό μετασχηματισμό.

    Η Google συνεχίζει να εξετάζει αυτήν την προσέγγιση και δεν έχει ακόμη αποφασίσει εάν θα εφαρμοστεί ευρέως. Ωστόσο, αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί τη σκέψη της εταιρείας να προσφέρει βελτιωμένες λειτουργίες αναζήτησης μέσω τεχνητής νοημοσύνης, διατηρώντας ταυτόχρονα τη βιωσιμότητα και την αποδοτικότητα της υπηρεσίας της.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα