30 Απριλίου 2024

    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC”

    Το Ράλι Σαφάρι του 2024 ολοκληρώθηκε με μεγάλη αίσθηση έπαθλο για τους αγωνιστικούς οδηγούς του WRC. Οι πρωταθλητές Κάλε Ροβάνπερα και Γιόνε Χάλτουνεν κατάφεραν να κατακτήσουν τη νίκη, οδηγώντας ένα Toyota Yaris Rally1 Hybrid και κατακτώντας επτά από τις δεκαεννέα ειδικές διαδρομές. Η παρουσία των Φιλανδών σε αυτόν τον αγώνα, παρότι δεν ακολουθούν πλήρες πρόγραμμα φέτος, αποδείχθηκε αποφασιστική, καθώς κέρδισαν επίσης τους ανταγωνιστές τους και έδωσαν τη δική τους επίδοση στον αγώνα
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Τα Hyundai i20 N Rally1 Hybrid των Νεβίλ – Βίτανγκε, Τάνακ – Γιαρβεόγια και Λάπι – Φερμ, καθώς και τα Ford Puma Rally1 Hybrid των Φουρμό – Κόρια, Μουνστέρ – Λούκα, και του Έλληνα ερασιτέχνη Ιορδάνη Σερδερίδη με συνοδηγό τον Φρεντερίκ Μικλότ, κατάφεραν να κατακτήσουν επίσης σημαντικές θέσεις στην κατάταξη. Ο αγώνας ήταν σκληρός και περιπετειώδης, με προκλήσεις όπως τα κλαταρισμένα ελαστικά και τα προβλήματα των αυτοκινήτων Hyundai, τα οποία σημειώθηκαν ιδιαίτερα στο i20 του Νεβίλ. Το πιο αξιοσημείωτο ωστόσο ήταν η απογοήτευση του Τάνακ, που βιώνοντας μια σειρά από αναποδιές, άρχισε να εκφράζει διαμαρτυρίες για την προσοχή που δίνεται στο αυτοκίνητο του Νεβίλ από τους μηχανικούς της Hyundai
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ο Εσθονός Οτ Τανακ, παρότι είχε ένα μικρό ατύχημα που σπάσανε το σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου του, κατάφερε να συνεχίσει με το καθεστώς “super rally” για να επανέλθει στον αγώνα στην επόμενη ημέρα. Με προσπάθεια και σκληρή δουλειά, κατάφερε να κερδίσει δύο ειδικές διαδρομές, αλλά ήταν ανέλπιστο το γεγονός ότι έχασε θέσεις και τερμάτισε στην 8η θέση της κατάταξης. Αντίθετα, ο Ολίβιερ Νεβίλ, παρά τα συνεχή προβλήματα με τα ελαστικά του και τον κινητήρα του i20, κατάφερε να είναι αποφασιστικός και παρά τις δυσκολίες, τερμάτισε στην 5η θέση και κατέκτησε την power stage. Αυτή η επίδοση αυξήθηκε τις συνολικές του βαθμολογίας στους 19 (ενώ ο Ροβάνπερα πήρε 20), αυξάνοντας τη διαφορά του από τον τρέχοντα ανταγωνιστή του Έλφιν Έβανς. Φαίνεται ότι ο Ουαλός οδηγός φέτος έχει την τελευταία ευκαιρία να κατακτήσει το πρωτάθλημα, αλλά φαίνεται ότι κάθε φορά κάτι συμβαίνει και αντιμετωπίζει προβλήματα που τον κρατούν μακριά από την κορυφή της κατάταξης
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ωστόσο, το πρωτάθλημα είναι ακόμα νωρίς και δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τυχόν εκπλήξεις. Ο Αντριέν Φουρμό, που πλασάρει ψηλά το Puma Rally1 με 46 βαθμούς, αναμένεται να δημιουργήσει σκληρό ανταγωνισμό. Ειδικά ο Γκρεγκουάρ Μουνστέρ, που οδηγεί το άλλο Puma της M-Sport, παρέχει στην ομάδα πολύτιμη σταθερότητα και δυναμική. Μια ευχάριστη έκπληξη ήταν και η επίδοση του Τακαμότο Κατσούτα, που κατέλαβε την 2η θέση με το Yaris και έδειξε για ακόμα μια φορά το ταλέντο του και την προσήλωσή του στον αθλητισμό (καθώς αδικαιολόγητα πολλοί αναρωτιούνται για το επιλέξιμότητά του στο πρωτάθλημα)
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ο περίφημος αγώνας φέτος είχε και ελληνικό ενδιαφέρον, καθώς δύο συμμετοχές κατάφεραν να τερματίσουν στην κορυφαία δεκάδα. Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ήταν εξαιρετικός και κατάφερε να τερματίσει 9ος με το Puma Rally1, προσφέροντας σημαντικούς βαθμούς στην ομάδα της Ford. Ο Γιώργος Βασιλάκης επιδίωξε για δεύτερη φορά να αντιμετωπίσει τεχνικά και δυσκολίες σε αυτόν τον αγώνα, οδηγώντας ένα Ford Fiesta MkII, και τερμάτισε 8ος στην κατηγορία WRC2. Στην κατηγορία αυτή, ο Γκας Γκρίνσμιθ και ο Γιόνα Άντερσον, επέδειξαν εξαιρετική επίδοση οδηγώντας το Skoda Fabia RS, κατακτώντας την πρώτη θέση με άνεση. Οι δεύτεροι ήταν οι Όλιβερ Σόλμπεργκ – Έλιοτ Έντμονσον, με το ίδιο αυτοκίνητο. Η τριάδα συμπλήρωσε οι Καγιετάν Καγιετάνοβιτς – Μάσει Στεπάνιακ με ένα ακόμα Fabia RS, επιδεικνύοντας την κυριαρχία του μοντέλου στην ανταγωνιστική κατηγορία.

    Το επόμενο στάδιο του WRC θα πραγματοποιηθεί στις ασφαλτινές διαδρομές της Κροατίας (18-21 Απριλίου), με την Toyota να προηγείται της Hyundai με μόλις 4 βαθμούς (131 έναντι 127) και την Ford πολύ πίσω με 72 βαθμούς. Η είδηση που προκαλεί αίσθηση σε αυτόν τον αγώνα είναι η επιστροφή του Σεμπαστιάν Οζιέ, ο οποίος υπόσχεται να δυσκολέψει τους ανταγωνιστές του και να προσφέρει μια ακόμα διασυρμό σε εκείνους που τολμούν να τον αμφισβητήσουν.
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"

    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Ράλι Σαφάρι 2024: Η δύσκολη και επική μάχη του WRC"
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα