1 Μαΐου 2024

    Νέα προσφορά από τη Meta: Μισό τέλος συνδρομής για Facebook και Instagram

    Η Meta, η εταιρεία πίσω από το Facebook και το Instagram, προχωράει σε μια σημαντική αλλαγή στο μηνιαίο τέλος για τις δύο πλατφόρμες. Σύμφωνα με ανώτερο στέλεχος της εταιρείας, η Meta προσφέρεται να μειώσει σχεδόν κατά το μισό το μηνιαίο τέλος συνδρομής για το Facebook και το Instagram. Αυτή η κίνηση έρχεται ως απάντηση σε ανησυχίες που εκφράζονται από ρυθμιστικές αρχές και ομάδες καταναλωτών σχετικά με την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τη συνδρομητική υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις της Meta.

    Σύμφωνα με το Reuters, η Meta έχει κερδίσει πολλές επικρίσεις για τη συνδρομητική της υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις, που εισήχθη στην Ευρώπη τον Νοέμβριο. Οι επικριτές υποστηρίζουν ότι αυτή η υπηρεσία απαιτεί από τους χρήστες να πληρώνουν ένα τέλος για να διατηρήσουν την ιδιωτικότητά τους. Η Meta κατέληξε στο να προσφέρει μια μειωμένη τιμή τέλους, ώστε να ανταποκριθεί στις ανησυχίες αυτές και να επιδείξει την προσήλωσή της στη συμμόρφωση με τον νέο νόμο για τις ψηφιακές αγορές.

    Ο δικηγόρος της Meta, Τιμ Λαμπ, δήλωσε σε μια ακρόαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ότι η μειωμένη προσφορά από τη Meta είναι μια σοβαρή προσπάθεια να βρεθεί μια ισορροπία μεταξύ των απαιτήσεων της προστασίας της ιδιωτικής ζωής και του νέου νόμου για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Η Meta επιδιώκει επίσης να καταλήξει σε συμφωνία με τις Αρχές Προστασίας Δεδομένων, για να εξασφαλίσει τη συμμόρφωσή της με τον νέο νόμο.

    Ένας ακόμη σημαντικός λόγος για την μειωμένη προσφορά του τέλους από τη Meta είναι η αβεβαιότητα που επικρατεί ως προς τη ρύθμιση τους ψηφιακής αγοράς. Οι χρήστες και οι τρίτοι φοβούνται την έλλειψη σαφήνειας σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο η Meta συμμορφώνεται με το νέο νόμο. Η ολοήμερη ακρόαση που διοργανώνεται από τη Meta έχει ως στόχο να δώσει στους χρήστες και τους τρίτους την ευκαιρία να ζητήσουν σαφήνεια και να ενημερωθούν για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας.

    Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι η Meta λανσάρει μια υπηρεσία χωρίς διαφημίσεις για τους χρήστες που συναινούν να παρακολουθούνται. Αυτή η υπηρεσία παρέχει δωρεάν πρόσβαση, αλλά χρηματοδοτείται από τα διαφημιστικά έσοδα. Με το νέο τέλος συνδρομής, η Meta ελπίζει ότι θα βρει μια ισορροπία μεταξύ των επιθυμιών των χρηστών και της επιτήρησης των διαφημίσεων, προσαρμόζοντας το μοντέλο της στις νέες απαιτήσεις που προκύπτουν από τον νέο ψηφιακό νόμο. Παραβάσεις του νόμου μπορούν να επιφέρουν πρόστιμα ύψους έως και 10% των ετήσιων εσόδων της εταιρείας.
    Πηγή

    Share:

    Σχετικά Άρθρα